poniedziałek, 15 czerwca 2015

To be a wizard

Witam!

Moja pisanina twórczość ma wiele twarzy. Na tym blogu poznaliście już niektóre z nich... Jest jednak jedna, bardzo szczególna, której nie miałam jeszcze okazji zaprezentować.
Co to takiego?

Fanfiction.
I to nie "jakieś tam" fanfiction, ale bardzo konkretne - dotyczące serii książek o Harry'm Potterze. Czy są wśród Was jacyś Potterheads? No już, nie wstydźcie się, różdżki w górę! Pokażcie światu Waszą magię.

Krótko mówiąc - ja postanowiłam swoją pokazać. Moją magią są słowa, które składają się w opowieści. Opowieści, które oddają hołd należny jednej z najważniejszych dla mnie serii książek. Opowieści, które powstają w mojej głowie już od bardzo dawna, ale jeszcze nie ujrzały dziennego światła.

Dlatego zapraszam was na świeżo reaktywowanego bloga, poświęconego właśnie pisanym przeze mnie fanfikom. Jeśli lubicie Harry'ego Pottera, jeśli nie jest Wam obce to uniwersum, lub po prostu lubicie mój styl i nie przeszkadza Wam tematyka - zapraszam gorąco. Jak zwykle z niecierpliwością czekam na wszystkie sowy z komentarzami. I jak zwykle najmilej widziana jest szczerość.

Link do bloga znajdziecie poniżej. Pojawiło się już na nim jedno krótkie opowiadanie - Koszmar z doliny świateł - dotyczące jednej z bardziej tajemniczych postaci, które pojawiły się na kartach serii. A w każdym razie takie jest moje zdanie.

Podsumowując - raz jeszcze zapraszam, bo chociaż adres jest inny, to autorka wciąż pozostaje tą samą, niedoświadczoną, aspirującą pisarką, która ma gorącą nadzieję na otrzymanie od Czytelników szczerego feedbacku.






Do zobaczenia!

~ Scatty

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Czytasz? Komentuj!
Nic tak nie motywuje do dalszej pracy, jak widok komentarzy pod tekstami. Pozytywnych, krytycznych, obojętnie - byle szczerych!