środa, 11 maja 2016

Drabble: "Obietnica"

Obietnica



Żyletka w mojej dłoni połyskuje lekko, obiecując koniec dawnych cierpień. Szepcze, śpiewa mi do ucha swoim metalicznym głosem, przysięga, że potem już nie będzie tak bolało.
Wierzę jej.
Ostrożnie odkładam ją na bok i rozwiązuję otaczającą przegub bandanę. Tak już przywykłam do widoku tych blizn, że niemal ich nie dostrzegam, ale wiem, że tam są. To pamiątki po wstydzie i upokorzeniu.
Nie chcę czuć wstydu, ale wstyd łatwiej znieść, niż... To.
Sięgam po żyletkę i wybieram mniejsze zło. To dobrze, prawda? Mniejsze zło jest lepsze. Słuszne.
Więc czemu nadal czuję się bezsilna?
I dlaczego... Dlaczego wciąż boli?
Przecież obiecała...
Share:

4 komentarze:

  1. Piszesz dobre drabbelki. Czekam na incognito.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Nawet bardzo. Jako bardzo, bardzo początkująca pisząca (bo pisarką się nie nazwę) podziwiam spójność i barwność opisów. Wcześniej w sumie nie słyszałam o drabblach. Powiem szczerze, że to dość ciekawe wyzwanie. Być może sama spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Naprawdę polecam spróbować - drabble to wyzwanie, ale jeśli już raz "załapie się" o co chodzi, to pisanie ich staje się proste i jest niezłą zabawą. Nawet przy takich tematach, jak ten wyżej.

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Czytasz? Komentuj!
Nic tak nie motywuje do dalszej pracy, jak widok komentarzy pod tekstami. Pozytywnych, krytycznych, obojętnie - byle szczerych!