wtorek, 28 października 2014

Let's get it started!

Witam!

 

Niniejszy blog chciałabym poświęcić mojej wciąż raczkującej twórczości literackiej. Przygodę z pisaniem rozpoczęłam całkiem niedawno, a, co za tym idzie, tworzone przeze mnie teksty w żadnym wypadku nie są idealne - wręcz przeciwnie. Jestem tu po to, by słuchać dobrych rad i szlifować warsztat, podążając za najważniejszą maksymą aspirującego pisarza: pisać, pisać, i jeszcze raz pisać...

Teraz co nieco o formie. Większość postów planuję umieszczać seriami, które będą tworzyły zupełnie niezależne od siebie historie, często w skrajnie odmiennych uniwersach. Od razu uprzedzam - nie będą to zaplanowane opowiadania podzielone na rozdziały, tylko tasiemce, pozbawione zwartej fabuły zmierzającej do określonego końca. Na takie "porządne" przyjdzie jeszcze czas, a jeśli zacznę takowe pisać i umieszczać tutaj, z pewnością to zaznaczę.
Od czasu do czasu mogą się również pojawiać oderwane od reszty szorty czy krótkie opowiadania, pisane w tak zwanym "międzyczasie", albo posty z rodzaju tych, które przychodzą do człowieka nieproszone i nachalnie błagają, by je napisać (być może znajdzie się dla nich osobna seria, kto wie?).

Będzie mi też bardzo miło, jeśli po przeczytaniu zostawisz pod postem swój komentarz. Ostatecznie nie piszę tylko dla siebie, więc chciałabym wiedzieć co Ty, jako Czytelnik, myślisz o moich tekstach. Nie musisz pisać wypracowania - wystarczy mi krótki sygnał, co Ci się podobało, a co przeszkadzało w czytaniu. Na krytykę jestem raczej otwarta, więc nie bój się pisać o tym, co zgrzyta. Owszem, często próbuję bronić tego, co napisałam (a w każdym razie jakoś wytłumaczyć "co ja sobie wtedy myślałam"), ale wiedz, że każdy wytknięty mi błąd staram się zapamiętać, i nawet jeśli nie poprawiam "na bieżąco", usiłuję unikać go w dalszych tekstach.

Tyle gadania, czas wziąć się za pisanie ;)

Do zobaczenia!

~ Scatty
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Czytasz? Komentuj!
Nic tak nie motywuje do dalszej pracy, jak widok komentarzy pod tekstami. Pozytywnych, krytycznych, obojętnie - byle szczerych!